ثبت نام | ورود به سیستم | نقشه سایت | راهنما
انتخاب زبان
نام كاربری:  
رمز عبور:  

براي برقراري ارتباط با ما، لطفا نامه‌هاي خود را به آدرس الكترونيكيinfo@pqprc.ac.ir ارسال فرماييد.

  
                                        کارگاه ها و دوره های آموزشی

• تکنیک های حل مساله • نمونه گیری برای پذیرش (Acceptance Sampling)
• مدیریت کاهش هزینه • تجزیه و تحلیل سیستم های اندازه گیری (MSA)
• مفاهیم و اصول متدولوژی شش سیگما • تجزیه و تحلیل خطا و حالات خرابی (FMEA)
• کمربند زرد شش سیگما • طرح ریزی پیشرفته کیفیت محصول (APQP)
• کمربند سبز شش سیگما • مفاهیم و اصول قابلیت اطمینان
• کمربند سیاه شش سیگما • مفاهیم و تکنیک های داده کاوی
• آموزش حامیان پروژه شش سیگما • تکنیک های آماری و داده کاوی در تحلیل، پیش بینی و تصمیم گیری
• طراحی برای شش سیگما • اصول کار تیمی
• مفاهیم و اصول شش سیگما ناب • مدیریت زنجیره تامین
• اصول و مفاهیم تولید ناب • مدل تعالی سازمانی (EFQM)
• اصول سیستم آراستگی محیط کار (5S) • مدل مرجع عملیات زنجیره تامین (SCOR)
• تکنیک های خطاناپذیری (Poka yoke) • تشریح مفاهیم و الزامات ISO 9001:2015 با کاریکاتور
• نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر (TPM) • استراتژی در عمل: اصول بکارگیری کارت امتیازی متوازن (BSC)
• شاخص بهره وری تجهیزات (OEE) • مهندسی کیفیت در سازمان های خدماتی
• تولید بهنگام (JIT) • کایزن اداری/ ادارات ناب
• آمار به زبان ساده برای کارشناسان • مدیریت ارتباط با مشتری ویژه سازمان های خدماتی
• آنچه مدیران باید از آمار بدانند • طراحی خدمات
• مهندسی حرفه ای کیفیت • مدیریت تغییر در سازمان های خدماتی
• کنترل فرآیند آماری پیشرفته (SPC) • توافقنامه سطح خدمت (SLA)
• طراحی آزمایش ها (DOE) • تربیت پژوهشگر
• تجزیه و تحلیل شاخص های کارایی فرآیند • مقاله نویسی